Automatisoi rutiinitöitä
Rutiinikirjausten ja -tehtävien parissa kuluva aika on yksi suurimpia kiinteistöpalvelualan työn ja johtamisen pullonkauloja. Helppokäyttöisen järjestelmän avulla automatisoit rutiinityöt ja säästät aikaa liiketoiminnan menestymisen kannalta oleellisiin asioihin. Monipuolinen mobiilisovellus auttaa sinua hyödyntämään teille sopivinta kirjaustapaa ja varmistamaan kirjausten oikeellisuus NFC- ja QR-kooditunnisteita tai sijaintitietoa hyödyntäen. Järjestelmä muodostaa ja kohdistaa siirtymiin käytetyn ajan, matkat ja km-korvaukset tarvittaessa automaattisesti.
Säästä ja keskitä resursseja
Maxtech-työnhallintajärjestelmä siivous- ja kiinteistöalalle tarjoaa reaaliaikaista tietoa töiden tilanteesta ja tehokkuudesta. Voit suunnitella toistuvat sopimussiivouksen tai yksittäiset keikkasiivouksen työvuorot-järjestelmässä ja jakaa ne mobiilisovelluksen työvuorolistoille. Työntekijät näkevät sovelluksesta myös automaattisesti päivittyvät ja tietoturvallisesti välittyvät kohdekohtaiset lisätiedot ja työohjeet.
Siivoustyön ydinjärjestelmä
Kaikki tehokkaaseen työvuorojen suunnitteluun, työohjeiden hallintaan ja johtamiseen tarvittavat työkalut löytyvät nyt yhdestä järjestelmästä! Monipuoliset valmiit integraatiot kaikkiin yleisimpiin taloushallinnon ohjelmistoihin mahdollistavat laskutus- ja palkka-aineistojen sujuvan käsittelyn.
Bisneksen kehittäminen ja strategiat näyttävät usein paperilla ja powerpointeissa paremmalta kuin niiden käytännön toteutus. Maxtech-käyttäjillä asia on päinvastoin: töiden ja suoritteiden vaivaton kirjaaminen mahdollistaa sujuvan ja helpon tiedonkeräämisen, ja Maxtech toimii näin liiketoimintatavoitteidesi saavuttamisen tukena. Ja liiketoiminnan tehokkuuden jalkautuskin onnistuu kalvosulkeisia helpommin, koska työnhallinta on myös työhyvinvoinnin hallintaa.
Askarruttaako nämä asiat:
- Ovatko kohteisiin käytetyt työajat toteutuneet suunnitellusti?
- Ovatko kaikki kohteet hoidettu sovittuna ajankohtana?
- Onko kohde hoidettu sovittuna ajankohtana?
- Kuinka paljon siirtymät kohteiden välillä kestää?
- Onko kohdekohtaiseen kannattavuuteen laskettu siirtymäaika oikein?
- Arkityöhön liittyvä kohdeinformaatio välittyy automaattisesti ja tietoturvallisesti?
- Onko siirtymäajat kohdistettu oikeaan työhön
- Miten kauan siirtymä kohteiden välillä kestää aamuruuhkassa?
- Muodostetaanko palkka-aineistot toteutuneen vai suunnitellun mukaan, lisät automaattisesti huomioiden?
- Tapahtuuko palkanmaksussa inhimillisiä virheitä ja työtyytyväisyys laskee?
- Tuleeko työntekijälle automatisoituna maksuun TES:n mukainen palkka?
- Löytyykö valmis integraatio käyttämäänne taloushallinto-ohjelmistoon?
- Miten saan kätevästi asiakkaalle laskuun liitettävän raportin?
- Tukeeko järjestelmänne TES:n mahdollistamien tasoittumisjaksojen hyödyntämistä työhyvinvoinnin ja ylityökustannusten näkökulmasta?
Maxtech antaa mm. edellä mainittuihin kysymyksiin vastauksia.
Suosittuja tuotteita siivousalan ja kiinteistöhuollon yritysten keskuudessa
Maxtech Pro työnhallintajärjestelmä siivous- ja kiinteistöalalle koostuu tuotteista, jotka palvelevat monipuolisesti alan yrityksiä työn hallinnan ja johtamisen haasteissa. Avain piilee muun muassa laskutus- ja palkka-aineistojen muodostamisen helppoudessa, vaihtelevien kohteiden hallinnassa sekä reaaliaikaisen datan saatavuudessa.
Tyytyväisiä asiakkaitamme


Suosittuja tuotteita siivousalan ja kiinteistöhuollon yritysten keskuudessa
Maxtech Pro työnhallintajärjestelmä siivous- ja kiinteistöalalle koostuu tuotteista, jotka palvelevat monipuolisesti alan yrityksiä työn hallinnan ja johtamisen haasteissa. Avain piilee muun muassa laskutus- ja palkka-aineistojen muodostamisen helppoudessa, vaihtelevien kohteiden hallinnassa sekä reaaliaikaisen datan saatavuudessa.
Suosittuja tuotteita siivousalan ja kiinteistöhuollon yritysten keskuudessa
Visuaalinen ja helppo järjestelmä työvuorosuunnitteluun. Suositut ominaisuudet:
- Suunnittele työvuorolistat järjestelmässä kohdekohtaisesti
- Hallinnoi sopimus- ja keikkatöiden työvuorosuunnittelu sekä mahdolliset poikkeukset
- Työvuoro sisältää kohdekohtaiset lisätiedot ja työohjeet, jotka nopeuttavat työn suorittamista
- Selkeä näkymä helpottaa töiden ja keikkojen aikatauluttamista ja resursointia
- Avoimien työvuorojen ja keikkojen tarjoaminen sovelluksessa
Nykyaikainen työajanseuranta tehostaa ja helpottaa toimintaa. Suositut ominaisuudet:
- Sähköistä tuntilaput ja kerää työaikatiedot suoraan kentältä hyödyntäen halutessasi NFC- ja QR-leimauksia
- Mobiilisovelluksen avulla keräät kätevästi työaika- ja siirtymätiedot kentältä hyödyntäen myös leimaustoiminnallisuutta kaikilla yleisimmillä puhelinmalleilla (Android & iOS)
- Työaikamerkintöjen tarkistus ja sähköinen hyväksyntä
- Kohteiden väliset siirtymät tallentuvat automaattisesti järjestelmään ja kohdistuvat kohteille
- Monipuolinen ja kattava raportointi
- Poissaolojen hallinta
Helppo ja vaivaton tapa luoda monimutkaisiakin palkka-aineistoja. Suositut ominaisuudet:
- Automaattinen TES-tulkinta laskee työaikakirjausten perusteella muodostuvat palkanosat
- Tuki paikallisesti sovituille palkanosille, esim. eritesiivous
- Palkka-aineistojen tarkastus ja hyväksyntä
- Palkka-aineistot siirrettävissä suoraan kaikkiin yleisimpiin taloushallinto-ohjelmistoihin
- Valmiit rajapinnat järjestelmäintegraatioihin
- Varallaolokorvaukset lasketaan automaattisesti kiinteistöpalvelualan TES:n mukaisesti
Seuraa ajoneuvoja ja kalustoa suoraan karttanäkymästä reaaliajassa. Suositut ominaisuudet:
- Ajoneuvojen, kaluston ja kohteiden reaaliaikaiset sijaintitiedot kartalla
- Ajoreitit, sijaintitiedot ja kohteessa käytetty aika tallentuvat järjestelmään myöhempää tarkastelua varten
- Kohteiden kunnossapitoon (esim. hiekoitus, auraus, nurmikon leikkaus) liittyvät toimenpiteet tallentuvat automaattisesti
- Kuljettajan tunnistus yhteiskäytössä olevissa ajoneuvoissa
- Paristokäyttöinen kalustonpaikannus toimii täysin automaattisesti ja mahdollistaa minkä tahansa kaluston paikantamisen
Vaivaton tapa luoda ja siirtää laskutusaineistoja. Suositut ominaisuudet:
- Lisätöiden ja tarvikkeiden vaivaton kirjaaminen laskutusaineistoon mobiilisovelluksella suoraan kentältä
- Monipuolinen laskutusraportti sisältää koosteen, jonka avulla seuraat laskutuksen tilannetta ja varmistut, että töitä tai tarvikkeita ei jää koskaan laskuttamatta
- Laskutusaineisto siirrettävissä kaikkiin yleisimpiin taloushallinnon ohjelmistoihin
- Valmiit rajapinnat järjestelmäintegraatioihin
Monipuoliset käyttötavat ja helppokäyttöiset sovellukset


Tutustu tarkemmin leimauslaitteisiin:
Saatat olla kiinnostunut myös näistä:
- Avoimien työvuorojen tarjoaminen sovelluksessa
- Poikkeamien ja lisätöiden kirjaaminen onnistuu joustavasti mobiililla suoraan kentältä
- Luot ja jakelet varallaololistat vaivattomasti
- Liike- ja aluevalvonta luvattoman käytön ehkäisemiseksi
Varaa maksuton esittely
Haluaisitko kuulla lisää, miten Maxtech Pro auttaisi juuri sinua ja yritystäsi työn kokonaisvaltaisessa johtamisessa ja reaaliaikaisen tilannekuvan keräämisessä? Varaa maksuton esittely, ja asiantuntijamme keskustelee kanssasi tilanteestanne ja ratkaisumahdollisuuksista!
Tai ota yhteyttä 010 229 6200 | myynti@maxtech.fi
